כל חברה ועסק זקוקים לשירותי ייעוץ מס של חברה מקצועית או אנשי מקצוע פרטיים בעלי ניסיון ותעודה המעידה כי הם יועצי מס מורשים על ידי משרד האוצר. מדי שנה ישנם ניסיונות מצד עצמאים ובעלי עסקים קטנים לנהל את כל הקשור לענייני המיסוי בעצמם, וזאת מתוך מטרה לצמצם בהוצאות, אך לאחר תקופה קצרה והופעתה של בעיה זו או אחרת הנובעת מחוסר ידע, רוב בעלי העסקים פונים אל ייעוץ מס מקצועי. מאמר זה יספק לכם את כל האינפורמציה הדרושה על השירותים השונים המוענקים במסגרת ייעוץ מס.
ייעוץ מס- פתיחת תיקים ברשויות
חשוב שכל עסק ייבנה בצורה נכונה מהיסוד. בישראל, כל חברה או עסק נדרשים לפתוח תיקים במשרדי מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. פעמים רבות קורה מצב בו נציג החברה אינו יודע כיצד למלא את הטפסים של פתיחת התיק בצורה נכונה. יועץ מס מורשה יעזור ללקוחותיו לפתוח תיקי ניכויים ברשויות וזאת כתוצאה מהעסקה של קבלני משנה או עובדים בעסק שלו ובנוסף, לפתוח תיק ברשויות השונות.
קיימים יועצי מס שהמחשב שלהם מחובר למחשבים של ביטוח לאומי ומס הכנסה, דבר המאפשר להם לספק ללקוחותיהם שירות מהיר ויעיל בכל הקשור אל פתיחת תיק, עדכון של התיקים מדי תקופה והזנת נתונים שונים הנדרשים על ידי הרשויות.
ייעוץ מס- שירותים נוספים
יועצי מס יוכלו לטפל בכל הקשור אל הנהלת החשבונות של העסק או החברה, דבר אשר יכלול ניהול חשבונות בשיטה הכפולה או בשיטה הצידית. כל הקשור אל דו"חות רווח והפסד, עדכונים של רישומי הכנסה שונים במחשבי המוסד לביטוח לאומי, ביצוע התאמה בין רווחי החברה לבין תשלומי המס ועוד.
ייעוץ מס מקצועי יכלול גם הגשת דו"חות שונים הנוגעים אל שכירי החברה, כמו למשל בקשה להחזר מס. כאן הלקוח ימסור ליועץ המס את פרטי החשבון שלו וכל החזרי המס ממס הכנסה ייכנסו ישירות אל החשבון של הלקוח. פרוצדורה זו של תיאום מס ובקשה להחזרים תמנע בזבוז זמן מיותר של ביקור והמתנה בתור במשרדי מס הכנסה.
לסיכום, השכרת שירותיה של חברת ייעוץ מס תאפשר לכם לקבל ייעוץ לניהול העסק מרגע פתיחת העסק ותחסוך מכם בעיות עם הרשויות כתוצאה מאי דיווח, מילוי פרטים בצורה לקויה, וחוסר התאמה בין הרווחים הקיימים בפועל לדיווח.
